Administrativní pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- telefonická a e-mailová komunikace se zájemci o služby (kontakt klienta po jeho vlastní registraci na webu firmy nebo z firemní reklamní kampaně, následná administrativní podpora klienta)
- občasná osobní jednání s klienty v sídle firmy
- týmová spolupráce se zkušenými kolegy
- práce na aktivním růstu a rozvoji v rámci společnosti
- administrativní činnost, support, reporting
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Jiné výhody
Můžeme nabídnout:
- zázemí pobočky mezinárodní stabilní společnosti v Praze
- motivační mzdové ohodnocení s možností nadstandardních výdělků (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 25-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- moderní a atraktivní pracovní prostředí
- práci v příjemném pracovním týmu, občerstvení na pracovišti zdarma
- možnost zajímavého osobního a profesního rozvoje - pozice s kariérním růstem
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem