Office support manager/ka s AJ, Praha 4, 30-35 000 Kč

Nabídka pracovní pozice od 24. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Specialista back office

Místo práce: Praha

Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
- podpora obchodního oddělení – komunikace se zákazníky, s dodavateli + objednávky zboží, dohled nad dokumentací v češtině, vedení databáze zákazníků
- podíl na chodu agendy veřejných zakázek
- podpora firemního servisního týmu - správa servisních smluv, servisních výkazů, vedení databáze servisu
- podpora finančního oddělení - autorizace došlých faktur.
- běžná administrativa, samostatné úkoly, běžná operativa
- pozice office manažerky - běžná administrativní činnost, koordinace, vedení evidencí

Jde o velice zajímavou pozici v zákaznickém supportu a office managementu v menším pracovním týmu.

U této pracovní pozice NEJDE o pozici a aktivním obchodě, jde v případě obchodního oddělení pouze o podpůrnou administrativní pozici.

K odpovídajícímu výkonu práce je třeba aktivní / dobrá znalost AJ - velmi pravidelná e-mailová a telefonická komunikace se zahraničím, organizační a koordinační schopnosti, spolehlivost a zodpovědnost.

Jiné výhody

Nabízíme:
- pracovní poměr u velmi solidní, stabilní a prosperující zahraniční společnosti, v docházkové vzdálenosti od metra C-Pankrác
- velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí, výborný tým kolegů
- možnost aktivního využití AJ a výrazného osobního a profesního rozvoje
- výborné platové podmínky - nástupní FIXní plat cca 30- 35 000 Kč - vše dle dohody s vybraným kandidátem
- 5 týdnů dovolené, 13. plat, mobil, notebook, stravenky, výuka AJ na pracovišti
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
Pozici vyhovuje i uchazeč se vzděláním: nástavbové/vyšší odborné vzdělání, vysokoškolské II. stupně, student vysoké školy, vysokoškolské I. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- vztah k technickým produktům - velkou výhodou
- aktivní znalost AJ - běžná denní komunikace se zahraničím (e-mail, telefon)
- praxi na obdobné samostatné pozici - podpora obchodu / servisu office management výhodou
- uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- praxi s prací v informačním systému - výhodou
- svědomitost, slušnost, pečlivost, samostatnost
- velmi dobré komunikační schopnosti, asertivitu, příjemné vystupování
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Partners Financial Services