Klientský pracovník, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: 01.10.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vstřícný a férový přístup ke klientovi je základem dlouhodobé spolupráce. Kolegové - specialisté zajišťují udržení a zlepšování těchto vztahů
* se stávajícími klienty prezentací nových nebo doplňkových produktů
* s bývalými klienty navázáním na dřívější fungující spolupráci
* s klienty, kteří se snámi loučí, retencí
* a s těmi, kteří projevili zájem, vhodnou nabídkou na jejich poptávku.
Co zajímavého Vás na pozici specialisty čeká?
* 6týdenní školení s postupným náběhem samostatné práce na lince, následné souvislé zdělávání se, osobní a profesní růst.
* Aktivní řešení potřeb a požadavků klientů i kolegů (týmová spolupráce).
* Poskytování informací o našich produktech.
* Organizace schůzek klientů s našimi poradci z obchodní sítě
Jací jsme a jaké lidi hledáme?
Naše tři hodnoty „CARE – CLEAR - COMMIT“ jsou pro nás svaté. Stojí na nich naše firemní kultura, naše chování ke klientům, mezilidské vztahy i styl vedení lidí.
CARE (péče) – je pro nás důležité udržet rovnováhu mezi rodinou a prací. Díky tomu si můžeme svůj pracovní čas řídit.
CLEAR (čitelnost) – jsme féroví, říkáme věci na rovinu a na nic si nehrajeme.
COMMIT (závazek) - víme co a proč děláme a za naší prací si tudíž stojíme.
Co budete k práci specialisty potřebovat?
* Nadšení pro práci s lidmi a chuť přinášet jim skutečnou přidanou hodnotu.
* Maturitu - je pro nás nezbytná.
* Vstřícnost k potřebám našich klientů a dobré vyjadřovací schopnosti.
* Počítačovou zdatnost a chuť učit se novému.
* Pokud jste již stejnou práci dělal/a, Vaši zkušenost zúročíme a ohodnotíme.
Proč právě do NN?
* Máme silnou a stabilní pozici na trhu - s námi se o práci bát nemusíte.
* Nabízíme zajímavé zaměstnanecké benefity a moderní, výborně dostupné pracoviště (Praha - Anděl).
* Jsme parta - i když je nás hodně, známe se jménem a trávíme spolu čas nejen v práci.