Místo práce: České Budějovice, Český Krumlov, Jindřichův Hradec, Pelhřimov, Písek, Prachatice, Strakonice, Tábor, Havlíčkův Brod, Jihlava, Třebíč, Žďár nad Sázavou, Bruntál, Frýdek-Místek, Karviná, Nový Jičín, Opava, Ostrava-město
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Vypracovávání nabídek zákazníkům v ČR a zahraničí ve spolupráci s ostatními odděleními společnosti.
• Jednání se zákazníky a reprezentování společnosti na jednáních.
• Koordinace a vedení veřejných i neveřejných výběrových řízení zakázek.
• Aktivní provádění akviziční obchodní činnosti u zákazníků již získaných, spolupracujících i budoucích.
• Vyhledávání nových zákazníků (ČR i zahraničí), stanovování obchodní strategie a postupů.
• Koordinace zakázky s dalšími útvary společnosti.
• Účast na služebních cestách – v ČR i v zahraničí.
Jiné výhody
Zázemí prosperující společnosti, práce v mladém rozvíjejícím se dynamickém kolektivu, jazykový kurz AJ, týden dovolené navíc, aktivní spolupráce se zahraničními partnery, plnohodnotné vybavení kanceláře (notebook, mobilní telefon), firemní vozidlo i pro soukromé použití, systém zaškolení a další vzdělávání, možnost využití zázemí kanceláří ve Světlé nad Sázavou, Ostravě či Milevsku, …