Office Manager / Assistent to the CEO

Nabídka pracovní pozice od 25. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Assistant, Office Manager, Secretary

Místo práce:

Druh pracovního poměru: full-time, part-time

Termín nástupu: 12.06.2017

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

We are hiring an Office Manager / Assistant to the CEO to be a part of our team. In this position you will be a part of a fast paced and ever-growing startup.

Since Yipbee.at started in 2015, we’ve have delivered hundred thousands of products from local grocery stores to our customers‘ homes and offices. And we’ve barely scratched the surface. If you’re ready to learn like you’ve never learned before – and ship like you’ve never shipped – we have seats on this rocket with your name on it.

Responsibilities:

• Organize and maintain all electronic and hardcopy documentation, including important legal contracts, agreements, and other benefit paperwork
• Support for accounting (for example, checking incoming invoices, expense reports, ..)
• Sales support (e.g., offers, orders, project requests and billing of B2B customers)
• Administrative activities for management
• Point of contact for potential meetings, visitors, vendors, and all levels of leadership
• Prioritization and management of the calendar of our CEO as well as for internal meetings
• Manage company accounts and contracts, including leases, utilities, and insurance
• Monitor social media platforms, provide relevant content, and report anything that could be a potential issue
• Provide prompt customer support to user questions, issues, and feedback via email and messaging platforms
• Plan and implement logistics for employee travel, meetings, conferences, workshops, retreats, and other special events
• Make sure ourl office runs smoothly by ensuring it is clean/safe/fun, is fully stocked with food/drinks/snacks
• Coordinate office maintenance, improvements, and other tasks as needed
• Plan in-house events

Requirements:

• Excellent verbal and written skills
• Speaking like a native in Slovakian and fluently German , +English is an superstar
• Extremely strong organizational, project and time management skills; detail-oriented
• Ability to plan, set priorities, and multi-task
• Strong computer skills, familiarity with Google Apps (Gmail, Calendar, Drive, etc.) is a plus
• Strong desire to learn, grow and manage progressively larger projects
• Thrive in environments with ambiguity and constant change
• The ability to re-prioritize at a moment's notice and to assume additional responsibilities based on the changing needs
• You motivate others; you communicate clearly; you inspire your coworkers.
• You don’t understand 9 to 5.
• You are a problem solver, with intellectual humility, who is deeply conscientious and loves groceries

Preferred Qualifications:

• 5+ years of working experience
• 1 year or more of relevant industry experience
• Speaking like a native in Slovakian and fluently German , +English is an superstar

Jiné výhody

- competitive market salary
- Stock Options
- Talented and collaborative coworkers who will push and support you

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: Follow-up/Higher Professional Education
Zaměření, obor: Backoffice, Administration, Assistent
Pozici vyhovuje i uchazeč se vzděláním: University education (Master's degree), University student, University education (Bachelor's degree)

Znalosti

  • Language skills
    • English - Advanced (C1)
    • German - Upper intermediate (B2)
    • Slovak - Advanced (C1)
  • Administrative and economic skills
    • Business correspondence - expert
    • Double-entry bookkeeping - basic
    • Human Resources - basic
    • Invoicing - advanced
    • Payroll accounting - basic
    • Single-entry bookkeeping - advanced
    • Typing - advanced
  • Computer skills - user
    • Adobe Illustrator - advanced
    • Adobe Photoshop - advanced
    • Microsoft PowerPoint - advanced
    • Microsoft Windows - expert
    • Microsoft Word - advanced

Řidičský průkaz
B

Požadovaná praxe
5 let

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality:

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services