Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager
Místo práce: Mladá Boleslav
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• fakturace – vystavování faktur
• příjem faktur, evidence, kontrola správnosti fakturace, salda
• tvorba finančního plánu
• příprava účetních dokladů ke zpracování
• přístup na firemní účet-provádění plateb, kontrola stavu konta, psaní upomínek
• všeobecné administrativní práce
• firemní zaměstnanecké platební karty
• vedení pokladny
• komunikace s mateřskou společností v Německu
• komunikace s externími firmami, office management, správa vozového parku
• podklady na audit
• intrastat
Jiné výhody
• silné a stabilní zázemí v mezinárodní firmě
• široké portfolio zaměstnaneckých benefitů: (13.plat, 25 dni dovolené, flexibilní pracovní doba, moderní pracovní prostředí, jazykové kurzy, školení a příspěvek na stravování ve formě stravenek...)
• odměny při životních a pracovních výročích
• další zaměstnanecké výhody v závislosti na délce pracovního poměru