Buyer support with English and Dutch

Nabídka pracovní pozice od 3. 12. 2017 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha 3 (informace o místu práce: Praha)

Mzda: Salary: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Would you like to start your career in Procurement? Do you speak ENGLISH and DUTCH?
Send us your CV!

We are looking for people who speak ENGLISH and DUTCH and have experience from administration.

Your main responsibilities will be:
*assign and process requisition to a purchase orders
*communication with supplier to make sure about delivering services and goods
*participation during agree on a prices and conditions
*preparing and issuing purchase orders, evaluating price offer
*provide invoice assistance for payables and suppliers
*interaction with external suppliers and internal business clients
*working in SAP system
*maintaining database, creating regular reports
*administrative support

Location: Prague 3 (metro station Flora)
Working hours: 40 hours/week
Start: ASAP
Contract till 06/2017 months with possibility of extention

Jiné výhody

Benefits:
*experience from international company
*meal vouchers
*daily using foreign languages

Are you interested in this position? Please fill in the contact form or send us your CV both in English and Czech language with the ref. number in the subject of your application.

If you have had an interview in Grafton already, please contact your consultant directly via e-mail.



For more related job opportunities visit www.grafton.cz/en/jobs/temporary-staffing/


Please read carefully the text below and attach it to your e-mail/letter.
I agree that company Grafton Recruitment, Na Porici 3a, Praha 1, will process my private personal data towards mediation a job (filing, editing, sorting and its providing to a third party whose identity will be communicated to me) in accordance with legislative act number 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" until written form revocation. I confirm being awarded of my rights in connection with access to and protection of information. For exact wording of §12 and §21 please go to http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
*University degree is advantage
*Fluent ENGLISH and DUTCH
*Previous working experience in administration
*Flexible and proactive approach
*Detail oriented
*Accuracy
*Good communication skills
*Ability to learn

SUITABLE FOR STUDENTS IN THE LAST YEAR AT UNIVERSITY!

Inzerující společnost

Grafton Temporary Staffing, IČO: 62583344

Praha, Nové Město, Na poříčí, PSČ 110 00

Kontakt
temps@grafton.cz, + 420 242 456 650

Nabídka pracovní pozice od 3. 12. 2017 není aktivní.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Obchod, prodej

Lokality: Praha

Zdoj nabídky: Dobrá práce

Hledáte práci ve financích?

Nejste spokojení v zaměstnání? Hledáte zajímavou příležitost? Staňte se finančním odborníkem nezávislým na bankách nebo pojišťovnách? Pomůžeme vám.

Poradna - pracovní právo

Poslední dotaz: Důchod
Poradna > Právní poradnaPracovní právo

Otázka: zaměstnavatel neplatil soc. pojištění - Dobrý den, zaměstnavatel neplatil za maminku rok soc. pojištění, nyní je jí vyměřen důchod o 1000kč,-nižší. Zaměstnavatel je mrtvý, firma neexistuje, účetní tvrdí,... více

Pracovní právo

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.