Vendor master Administrator with English and German

Nabídka pracovní pozice od 17. 10. 2017 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha 3 (informace o místu práce: Praha)

Mzda: Salary: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do you speak ENGLISH and GERMAN?
We are looking for a suitable candidate for the world's largest international oil and gas company with SSC in Prague.

Your main responsibilities will be:
- work with database of clients and communication with them
- maintain the Vendor Master File
- daily processing of requests in internal system
- communication in foreign languages
- work in SAP system
- ad hoc tasks

Location: Prague 3 (metro station Flora)
Start: ASAP
Contract till 06/2017 (extension possible)
Working time: full time 40 hours/week

Jiné výhody

Benefits:
We offer international environment, daily use of foreign languages, and work location in the center of Prague and meal vouchers for you.

Are you interested in this position? Please fill in the contact form or send us your CV both in English and Czech language with the ref. number in the subject of your application.

If you have had an interview in Grafton already, please contact your consultant directly via e-mail.



For more related job opportunities visit www.grafton.cz/en/jobs/hr-legal-office/


Please read carefully the text below and attach it to your e-mail/letter.
I agree that company Grafton Recruitment, Na Porici 3a, Praha 1, will process my private personal data towards mediation a job (filing, editing, sorting and its providing to a third party whose identity will be communicated to me) in accordance with legislative act number 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" until written form revocation. I confirm being awarded of my rights in connection with access to and protection of information. For exact wording of §12 and §21 please go to http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
We are seeking enthusiastic candidates with:
- Secondary degree,
- active knowledge of ENGLISH and GERMAN languages
- communicative and detail oriented person,
- accurancy and customer service mindset,
- experience from finance and administration area is an advantage,
- knowledge of SAP is advantage.
GREAT OPPORTUNITY FOR GRADUATES.

Inzerující společnost

Grafton Temporary Staffing, IČO: 62583344

Praha, Nové Město, Na poříčí, PSČ 110 00

Kontakt
temps@grafton.cz, + 420 242 456 650

Nabídka pracovní pozice od 17. 10. 2017 není aktivní.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdoj nabídky: Dobrá práce

Hledáte práci ve financích?

Nejste spokojení v zaměstnání? Hledáte zajímavou příležitost? Staňte se finančním odborníkem nezávislým na bankách nebo pojišťovnách? Pomůžeme vám.

Poradna - pracovní právo

Poslední dotaz: Jak přimět nadřízenou převzít výpověď?
Poradna > Právní poradnaPracovní právo

Otázka: Dobrý den. Dcera chce ve zkušební době odejít ze zaměstnání, ale nadřízená ji odmítá podepsat převzetí výpovědi s tim; ze musi pracovat dokud nezauci náhradu, kterou v podstatě za sebe sehnala. Nadrizena... více

Pracovní právo

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.