Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Karviná, Opava, Ostrava-město
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste komunikativní? Nebojíte se kontaktu se zákazníky? Máme práci přímo pro Vás. Staňte se součástí našeho týmu konzultantů na příchozí zákaznické lince. Práce v nadnárodní společnosti, která Vám dá mimo skvělého platového ohodnocení, také nové zkušenosti. Hledáme nováčky i kandidáty se zkušenostmi!
Co bude náplní Vaší práce?
• Odbavování příchozích hovorů zákazníků a řešení jejich požadavků
• Zjišťování potřeb zákazníků a následné představování konkrétních produktů
• Zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Jiné výhody
• Nástup přímo do kmene!
• Práci na HPP v zákaznickém centru společnosti Innogy
• Školení vedené opravdovými profesionály v oboru
• Fixní mzdu 15 000,- + osobní ohodnocení ve výši až 2250,-+ provize z prodeje
• 5 týdnů dovolené
• 3 dny Sick days
• stravenky ve výši 80,-/den
• Benefitní balíček ve výši 27 000 Kč/rok
• Innogy start balíček ve výši 21 000Kč/rok
• po domluvě možnost volby směn nebo Home office
• propracovaný systém kariérního růstu
• práci vždy jen 5 dní v týdnu