PAYROLL ACCOUNTANT WITH GERMAN WANTED !!!

Nabídka pracovní pozice od 17. 11. 2017 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Hlavní město Praha

Mzda: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Ref. č.: 20-28-238935. Are you interested in PAYROLL ACCOUNTING?...YES!Do you speak ENGLISH and GERMAN? ...Sure!! Are you able to communicate with higher management and auditors as well as with regular employees?...No problem! It means that we need you! As a Payroll Accountant you will be responsible for: Payroll executing (pre-payroll activities, execution, post-payroll activities) Solving various queries from employees Analyzing of payroll accounts Preparing reconciliations of GL accounts Solving discrepancies and process journal entries Making sure SOX controls are performed and following SLA Timelines Requesting intercompany cost recharges and intercompany reconciliation Providing suppor for auditors Supporting other teams and mangement Daily work in SAP Finance, HR modules, BlackLine

Jiné výhody

Have a look at the offered benefit. Flexible working hours Home office (3 days/month) 5 400 CZK for language courses and education 2 paid day for external trainings Sophisticated system of internal training and rotational program 5 weeks of vacation Meal vouchers Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary) Travel and accident insurance also for private purposes Employee´s sales and benefits Refreshment including fresh fruit in the office Teambuilding and events Location: Prague (close to metro station)

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
You are a great candidate for Payroll Accountant if: At least Bachelor’s degree in Finance, Business Administration, or related field Experience in payroll accounting, intercompany accounting, financial reporting needed Knowledge of accounting principles Understanding of finance policies and procedures Fluent English and German Ability to work independently and as part of a team Analytical thinking Independent, responsible and honest person Excellent command of MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Service orientation It will be advantage if you have: Knowledge of SAP is an advantage Experience in Shared Service Center

Inzerující společnost

Grafton Recruitment s.r.o., IČO: 62583344

Praha, Nové Město, Na poříčí, PSČ 110 00

Kontakt
Klára Vlčková

Nabídka pracovní pozice od 17. 11. 2017 není aktivní.

Další nabídky práce

Zdoj nabídky: Easy-prace.cz

Hledáte práci ve financích?

Nejste spokojení v zaměstnání? Hledáte zajímavou příležitost? Staňte se finančním odborníkem nezávislým na bankách nebo pojišťovnách? Pomůžeme vám.

Poradna - pracovní právo

Poslední dotaz: Placena dovolena
Poradna > Právní poradnaPracovní právo

Otázka: Dobry vecer.Nemam zadne zkusenosti s praci na smlouvu.Je to rok a půl co jsem byla zamestnana na plny uvazek. Bohuzel me dal vypoved (ze dne na den) a to dohodou,az po mem podpisu mi znamí rekli ,ze jsem... více

Pracovní právo

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.