Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co u nás budeš dělat?
- Účtování přijatých faktur.
- Evidence barterových spoluprací - tabulky, Excel, Premier, Multicash.
- Import a účtování bankovních výpisů.
- Kompletní mzdová agenda – odhlášky, přihlášky, docházka, zpracování mezd – tohle tě čeká až po důkladném zaškolení.
- Komunikace s úřady ohledně zaměstnanců, ale také dalších ad hoc věcí o společnosti.
- Měsíční reporting nadřízenému senior účetnímu.
- Statistické výkazy, těch není nikdy dost a jsou potřeba :)
- Párování položek v hlavní knize.
- Asistence při DPH a ročních závěrkách, spolupráce s auditorem a daňovým poradcem - k ruce ti bude samozřejmě senior účetní, který ti se vším poradí.
- Zpracování účetnictví dceřiných společností.
Jiné výhody
Za dobře odvedenou práci tě odměníme:
- U nás nečekej korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy – každopádně budeme rádi, když na nových procesech zapracuješ třeba i ty.
- Práci v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu, kde jsme zvyklí na upřímnost a férové jednání.
- Pravidelné vzdělávání a rozšiřování vzdělání v oblasti účetnictví je tady nutností - pravidelně tě budeme školit a posílat na nové kurzy.
- Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness v hodnotě až 10 000,-/rok.
- Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kde si můžeš dát třeba kávu.
- Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce.
- Nástup v průběhu května.