Místo práce: Hrádek nad Nisou (informace o místu práce: Hrádek nad Nisou)
Mzda: Plat: 30000 - 35000 CZK/m
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
CUSTOMER SERVICE OFFICER
As the customer service officer, you will:
* Respond to internal and external enquiries via email, phone and face-to-face
* Manage customer order entries
* Manage and update client accounts
* Provide customers with quotes and product knowledge
* Update client databases
* Perform general administration tasks
* Support other departments
Jiné výhody
Benefity:
Náš klient nabízí všem zaměstnancům 5 týdnů dovolené, stravenky Edenred, pracovní smlouvu na dobu neurčitou, výraznou slevu na firemní výrobky, práci na špičkových technických zařízeních a v neposlední řadě spolehlivost v pracovně-právních vztazích.
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?disciplines=obchod-marketing
Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.