Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na pozici "IT service desk" hledáme kandidáty, kteří jsou zkušení v komunikaci s externími zákazníky, dokáží s nimi dobře navazovat vztahy a nadále je udržovat. Ideálními uchazeči jsou ti, kteří dokáží pružně řešit problémy i v časovém presu a řešení umí dotáhnout do zdárného konce. Základními předpoklady je také dobrá orientace v IT, technická zdatnost a komunikativní angličtina.
* zpracování přijatých požadavků od externího zákazníka (provozovatelé našeho SW) - ticketovací systém JIRA
* telefonická / mailová komunikace se zákazníkem
* analýza problému, zjištění všech okolností
* vyřešení problému nebo předání na L3
* komunikace v týmu i napříč vývojářskými týmy
Jiné výhody
* velmi příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích blízko centra Brna
* přátelští kolegové, kteří si nepotrpí na zbytečné formality
* flexibilní pracovní doba
* stravenky
* služební telefon i pro soukromé účely
* odborná školení
* společné akce, teambuilding
* široká škála občerstvení na pracovišti
* chill out zóny
* sprcha přímo ve firmě
* slevové poukázky na sport / rekreaci