Asistenti Celní správy ČR
Místo práce: Generální ředitelství cel - Celní úřad Olomoucký kraj, Olomouc, Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 12880 - 19370 Kč
Nástup od: 1. 2. 2016
Poznámka: Pracovní náplň:
- zabezpečování činností sekretariátu ředitele celního úřadu a jeho zástupce, včetně přípravy, organizace a administrativního zajištění jejich pracovního programu,
- komplexní zajišťování spisové služby elektronicky,
- doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek,
- zabezpečování příjmu a odesílání poštovních zásilek.
Požadavky:
- střední vzdělání s maturitou,
- komunikační schopnosti,
- časová flexibilita,
- praxe na pozici asistentky výhodou
- trestní bezúhonnost.
Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za mateřskou dovolenou do 17.7.2016, s prodloužením PP po dobu zástupu za rodičovskou dovolenou.
Platové zařazení: 7. platová třída (dle nař. vl. č. 564/2006 Sb. v platném znění, rozpětí od 12.880,- Kč - 19.370,- Kč měsíčně, podle délky započitatelné praxe). Pracoviště Olomouc, Blanická 19. Předpokládaný nástup 1. 2. 2016.
Přihlášku včetně životopisu doručte POUZE elektronicky na e-mail: e.demelova@cs.mfcr.cz nebo na adresu Celního úřadu pro Olomoucký kraj, referát Personální Olomouc, Blanická 19, 772 71 Olomouc nejpozději do 22. 1. 2016. V případě jakýchkoli dotazů volejte na tel. č.: 585 111 244.