Úředníci
Místo práce: Obec Měnín, Brno-venkov, Měnín (informace o místu práce: Měnín)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 1 Kč
Nástup od: 1. 3. 2016
Poznámka: Místo výkonu práce: Obecní úřad Měnín, Měnín 34, 664 57
Platové zařazení: odpovídající druhu práce a ukončenému vzdělání podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě. Předpokládaný termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení, nejpozději
01. 03. 2016, pracovní poměr na dobu neurčitou.
Charakteristika vykonávané činnosti:
˘ vedení spisové evidence, zajištění chodu podatelny,
˘ vedení datové schránky, Czech-Pointu, úředních desek obce,
˘ vedení agendy evidence obyvatel,
˘ správní řízení,
˘ ověřování shody opisu nebo kopie s listinou, ověřování pravosti podpisů,
˘ skartační řízení,
˘ vedení pokladny, evidence a výběr poplatků,
˘ vedení evidence objednávek a smluv,
˘ vedení evidence majetku obce a příslušných daňových majetkových přiznání
˘ zpracování mezd pracovníků obecního úřadu,
˘ běžná administrativní činnost, vedení a příprava korespondence a zápisů, aktualizace informací na vývěskách a webových stránkách obce, hlášení obecního rozhlasu.
Požadavky na uchazeče:
˘ minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického zaměření
˘ uživatelská praxe a znalost práce s počítačem - Word, Excel, Windows, PDF, internet,
˘ samostatnost v práci a schopnost řešit složité situace, pečlivost a flexibilita, vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu, ochota se vzdělávat,
˘ dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti a příjemné a reprezentativní vystupování,
˘ trestní bezúhonnost
Výhodou je:
˘ Praxe ve veřejné správě,
˘ znalost práce v prostředí Triada-MUNIS, Czech-point, práce s datovou schránkou a webovými stránkami,
˘ zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku veřejné správy.
˘ znalost vedení účetnictví, spisové evidence, evidence obyvatel, znalost správního řízení a skartačního řízení,
Výběrového řízení se mohou zúčastnit zájemci,
kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4, odst.1 zákona, tj. úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
˘ dosáhla věku 18 let
˘ je způsobilá k právním úkonům
˘ je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona
˘ ovládá jednací jazyk (čeština)
Zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
˘ jméno, příjmení a titul zájemce
˘ datum a místo narození zájemce
˘ státní příslušnost zájemce
˘ místo trvalého pobytu zájemce
˘ číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
˘ datum a podpis zájemce
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
˘ životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, zejména týkajících se správních činností (strukturovaný životopis)
˘ výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
˘ ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
˘ podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, souhlas k jejich zpracování.
Jméno, příjmení
Datum narození
Vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a m