Odborní asistenti v administrativě
Místo práce: Lapertas, a.s., Brno-město, Brno (informace o místu práce: Brno)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 25000 - 30000 Kč
Nástup od: 11. 1. 2016
Poznámka: Zavedená společnost se sídlem v Brně zabývající se správou nemovitostí, realitní a developerskou činností hledá uchazeče na pozici osobní asistent/ka. Hledáte výzvy a jste samostatná/ný? Pak hledáme právě Vás.
Náplň práce:
- asistentské práce (vč. zajišťování nákupů kancelářských potřeb a občerstvení)
- organizace a plánování pracovních i osobních schůzek majitele spol.
- příprava podkladů k jednání, zápisy z porad, příprava prezentací
- vedení prvotní evidence (FP, FV, VPD, PPD)
- zajišťování a organizace služebních cest (letenky, ubytování, stravování, program)
- řešení operativních problémů a požadavků majitele spol.
- evidence pokladny - práce s hotovostí
- pošta - zpracování a evidence, zapisování došlé a odeslané pošty, vyřizování korespondence dle zadání
- vyhotovení objednávek
- jedná se o převážně samostatnou práci, požadujeme tedy velmi proaktivní přístup a samostatnost
Požadujeme:
- min. ukončení SŠ vzdělání
- praxe na stejné či obdobné pozici nutná minimálně 5 let
- precizní znalost Outlook, Excel, Word
- výborná znalost práce na PC a výpočetní techniky
- znalost anglického jazyka na vysoké úrovni (denní komunikace v AJ, volání do zahraničí, domlouvání pobytů, rezervace vstupenek, atd.)
- výborná orientace v oblasti administrativy a plánování času
- orientace v oblasti cestovního ruchu
- odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost a všestrannost
- příjemné reprezentativní vystupování a vzhled
- praxe v účetním programu Altus Vario výhodou
- základní znalost prvotní evidence nutná
Nabízíme:
- platové ohodnocení 30000,-
- notebook, mobilní telefon
k životopisu přiložte svoji fotografii
Nástup po dohodě v průběhu ledna 2016.