Operátoři telefonních panelů
Místo práce: NEW PROJECT AGENCY s.r.o.001, Hlavní město Praha, Praha (informace o místu práce: Praha)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 20000 Kč
Nástup od: 1. 11. 2015
Poznámka: Místo výkonu práce:Praha
Kontakt:e-mail:info@personal3p.cz,.životopis v českém jazyce s aktuální fotografií,originální motivační dopis zasílejte na uvedený email - Termín zaslání přihlášek: 20.10.2015
Máte obchodního ducha?
Zajímá vás oblast marketingu a péče o zákazníky a máte v ní prokazatelné zkušenosti?
Máte rádi výzvy?
Jste odolní vůči stresu?
Pro novou společnost působící v oblasti marketingu hledáme iniciativní, motivované a výkonově orientované kolegy a kolegyně se zájmem o samostatnou a zodpovědnou práci na poli obchodu, reklamy, podpory prodeje a péče o zákazníky. Nabízíme možnost individuálního profesního a manažerského rozvoje, motivující finanční ohodnocení a nové pracovní prostředí spolu s rozsáhlým balíčkem atraktivních firemních benefitů.
Pracovní pozice: Call operátor/a – team assistent
Náplň práce
. tvoření, řízení a realizace komunikačních aktivit
. osobní jednání s klienty v sídle firmy
. telefonická a emailová komunikace se zájemci o služby
. zajišťování podpory a práce v teamu
. lehká administrativní činnost a reporting
Požadované vzdělání a pracovní zkušenosti:
. řádně ukončené SŠ/SOU vzdělání
. uživatelskou znalost práce na PC - Excel
. dochvilnost a aktivní přístup k práci
. předchozí praxe výhodou
. cizí jazyk výhodou - ne podmínkou/anglličtina,němčina,polština.../
Kompetence
Vlastnosti:
. výborné komunikační dovednosti
. empatie- citlivost na zákazníka
. tvůrčí přístup při telefonickém řešení nabídek
. pružnost
. pozitivní přístup k práci
. odpovědnost
. důvěryhodnost
Postoje:
. identifikace s cíli firmy
. orientace na potřeby stávajících a nových zákazníků
. loajalita
. důraz na synergii a spolupráci
Místo pracoviště: Praha
Typ pracovního poměru: HPP
Délka pracovního poměru: Neurčitá
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity:
- Pracovní poměr s dlouhodobou perspektivou
- Zázemí nové rychle se rozvíjející společnosti
- Pravidelné bezplatné tréninky komunikace
- Příležitost dobré profesní kariéry v novém kolektivu
- Možnost osobního rozvoje
- Práce PO-PÁ 9.00-17.00 hod
- Dovolená 4 týdny
- Mzda 20 000,- Kč fixní plat + odměny v závislosti na výkonu
Předpokládaný termín nástupu: listopad 2015.
V případě Vašeho zájmu o uvedenou pracovní pozici nám prosím zašlete Váš životopis v českém jazyce s aktuální fotografií. Těšíme se také na originální motivační dopis, kterým nás přesvědčíte, že právě Vy jste vhodným kandidátem pro naši společnost.
V případě nedoložení požadovaných dokumentů nebude Vaše žádost považována za platnou. Termín zaslání přihlášek: 20.10.2015 Požadované informace zašlete na adresu: info@personal3p.cz
Do průvodního dopisu prosím uveďte nejbližší možný termín nástupu a telefonní kontakt na Vás (nejlépe mobil). Pokud Vás vybereme do dalšího kola výběrového řízení, budeme Vás v krátkém čase kontaktovat. Pokud se neozveme do 10 dnů, znamená to, že jste nepostoupili do užšího kola výběru. Vyrozumění o nezařazení do výběrového řízení z kapacitních důvodů nerozesíláme. Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaných materiálech jsou pravdivé a úplné.