Odborní pracovníci organizace a řízení
Místo práce: Krajský úřad Olomouckého kraje, Olomouc, Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 17340 - 26080 Kč
Nástup od: 4. 9. 2015
Poznámka: Druh práce: provádění analýz, konzultační a metodické činnosti v jednotlivých oblastech vzdělávací soustavy nebo celoživotního vzdělávání v návaznosti na kompetence ministerstva nebo kraje.
Charakteristika vykonávané práce: souhrnné práce na úseku koncepce a rozvoje středního školství, správa školského rejstříku, rozhodování ve správním řízení, činnosti související s ukončováním studia ve středních a vyšších odborných školách, metodická a konzultační činnost v oblasti středních a vyšších odborných škol.
Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje. Nástup: dle dohody, co nejdříve.
Požadavky:
- VŠ vzdělání, obor pedagogika výhodou
- znalosti oboru: školská legislativa, zejména problematika gymnázií, středních a vyšších odborných škol, správní řád, zákon o krajích
- zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností ve školství výhodou
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
- jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina nebo francouzština) výhodou
- další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office 2010), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci.
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou - v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte: životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem); originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje, Odbor kancelář ředitele, Oddělení řízení lidských zdrojů, Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 4. 9. 2015 do 12:00 hodin. Kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA, telefon 585 508 856, email m.gajdusek@kr-olomoucky.cz.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.kr-olomoucky.cz - volná pracovní místa na KÚOK - přihláška do výběrového řízení - formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet.