Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Místo práce: Comdata Czech s.r.o., Ostrava-město, Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Dvousměnný provoz
Mzda: 20000 - 26000 Kč
Nástup od: 1. 6. 2015
Poznámka: Prosíme, aby uchazeči/ky nejdříve zaslali CV na e-mail: m.siklova@comdata.it, poté budou vybraní kandidáti/ky pozváni na výběrové řízení.
Náplň práce:
- Zaškolování nových zaměstnanců call centra (skilly Frontline a Sales)
- Školení a rozvoj stávajících zaměstnanců
- Rozvoj prodejních dovedností, procesních a produktových znalostí
- Podpora prodejního týmu na základě požadavku manažera call centra
- Kreativní tvorba a realizace motivačních soutěží
- Organizace, realizace a evidence vzdělávacích aktivit
- Vyhodnocování dovedností zaměstnanců a jejich rozvoj
- Příprava prezentací a školících materiálů, vytváření obchodních skriptů a manuálů
- Sledování vývojových trendů v oblasti vzdělávání a školení
- Spolupráce na náboru nových zaměstnanců
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Vynikající komunikační, prodejní a prezentační dovednosti
- Odolnost vůči stresu
- Schopnost motivovat a rozvíjet zaměstnance
- Schopnost přicházet s novými nápady a myšlenkami
- Zkušenosti se vzděláváním zaměstnanců výhodou
- Zkušenosti s prací v call centru nebo ze zákaznického servisu výhodou
- Znalost MS Office (pokročilá znalost PowerPoint)
Nabízíme:
- Práci v dynamickém a zajímavém prostředí rychle se rozvíjející společnosti
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Zaměstnanecké benefity
- Samostatnou a zodpovědnou práci
- Prostor pro seberealizaci a osobní růst
- Práce v přátelském týmu lidí
- Místo výkonu práce Ostrava
- Nástup červen 2015
Zaměstnanecké výhody:
Stravenky, zvýhodněný mobilní tarif, notebook.