Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací
Místo práce: MĚSTO CHRASTAVA, Liberec, Chrastava (informace o místu práce: Chrastava)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 15960 - 24020 Kč
Nástup od: 1. 2. 2015
Poznámka: Místo výkonu práce: Město Chrastava - Městský úřad Chrastava
Platové zařazení: 10. platová třída (odměňování podle zák. č. 262/2006 Sb. a nař. vl. č. 564/2006 Sb.)
Charakteristika vykonávané činnosti
- řízení efektivního hospodaření s majetkem města dle platných předpisů (investiční majetek, finanční majetek, zásoby, pohledávky, majetkové účasti), řízení inventarizace majetku a zásob, vedení agendy účetnictví účetní jednotky včetně kompletní agendy DPH, DPPO, metodické řízení veškerého účtování a úč. výkaznictví, všeobecná a mzdová účtárna, pokladna
- vypracování rozpočtu města a jeho podrobný rozpis, kontrola čerpání podle rozpočtu vypracování rozpočt. výhledů, rozbory čerpání rozpočtu města, zapojování prostředků od státních orgánů, dotačních fondů včetně EU, kontrola jejich čerpání a roční vypořádání
- finanční řízení organizací zřízených městem (příspěvkové organizace) a převod finančních prostředků jím stanovených rozpočtem města, evidence a kontrola cenin
- vypracování podkladů pro úvěry, povolování a kontrola VHP, správa a výběr místních poplatků, vymáhání pohledávek města, exekuce, centrální evidence objednávek, statistické a daňové výkazy
- plánování a realizace veřejnosprávních kontrol, řízení vnitřní a vnější kontroly
Požadavky:
- min. střední vzdělání ekonomického směru s maturitní zkouškou
- znalost výše uvedených agend
- znalost práce na PC - GORDIC, Excel, Word
- ZOZ - správa daní a poplatků, příp. finanční hospodaření ÚSC výhodou
- praxe v oblastech vykonávané činnosti u územně samosprávného celku výhodou
- dobré komunikační schopnosti a odolnost vůči stresu
Zákonné předpoklady:
- předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
Zájemci předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul zájemce, - přesné označení výběrového řízení
- datum a místo narození - státní příslušnost zájemce
- místo trvalého pobytu zájemce
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis zájemce
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:
- strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se shora uvedených činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu: únor 2015
Způsob podání přihlášky: doručit na podatelnu MěÚ Chrastava, Město Chrastava, nám. 1. máje 1, 463 31 Chrastava
Lhůta pro podání přihlášky: do 1. prosince 2014 do 16.00 hodin
telefon: 485 143 085, 482 363 811, e-mail: podatelna@chrastava.cz
Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo vedoucí odboru HFO