Všeobecní administrativní pracovníci
Místo práce: Lorenc Logistic, s.r.o., Klatovy, Klatovy (informace o místu práce: Klatovy)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 15000 Kč
Nástup od: 4. 3. 2014
Poznámka: ADMINISTRÁTOR/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ, ÚSO, Výborné organizační a komunikační schopnosti, Velmi dobrou Angličtinu nebo Němčinu, další světový jazyk výhodou, Schopnost práce v týmu, Uživatelskou znalost PC - zejména Excel + Outlook, Časovou flexibilitu, Výhodou jsou zkušenosti v oboru a nebo se systémem Navision Dynamics
Nabízíme: podporu ve vzdělání, 20- letou tradici, výbornou firemní organizaci, profesní postup
Náplní Vaší práce bude každodenní podpora obchodních manažerů. Mezi Vaše úkoly bude patřit komunikace se zákazníkem, pomoc při přípravě cenových nabídek, smluv atd., vyřizování reklamací, sestavování pravidelných reportů.
Přihlaste se do výběrového řízení a zašlete nám svůj životopis co nejdříve.
Životopisy zasílejte na adresu:
Lorenc Logistic s.r.o., Osobní oddělení, Za Tratí 752, 339 01 Klatovy nebo na e-mail recepce@lorenc-logistic.cz, tel: +420 376 377 344