Odborní asistenti v administrativě
Místo práce: PROFI CREDIT Czech, a.s. - provozovna, Pardubice, Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 18000 - 25000 Kč
Nástup od: 1. 6. 2014
Poznámka: Pracovní náplň uchazeče o zaměstnání: plně zodpovídá za činnost kanceláře CEO a GLOBAL managementu společnosti. Zajišťuje back office / time managment pro CEO. Zajišťuje organizaci porad, odpovídá za přípravu materiálů a zpracování, distribuci, archivaci a evidenci zápisů z porad vedení společnosti, představenstva společnosti včetně zápisů ze zasedání dozorčí rady. Tvoří prezentace a dokumenty pro CEO. Zajišťuje veškerou administrativní podporu pro management společnosti, překlady interních a externích dokumentů atd.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání - ekonomické zaměření výhodou. Praxe na asistentské pozici vrcholového managementu preferována. Aktivní znalost AJ (slovem i písmem) podmínkou. Výbornou znalost MS Office, internet, outlook. Řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme: perspektivní zaměstnání u stabilní finanční společnosti. Odpovídající platové podmínky, bonusy. Pracovní poměr na HPP na dobu určitou (s reálným prodloužením po 1 roce). 5 týdnů dovolené, notebook, mobilní telefon, stravenky, pitný režim hrazený zaměstnavatelem, 3 dny v roce sick days.