Odborní asistenti v administrativě
Místo práce: MONACO int. s.r.o. [1], Hlavní město Praha, Praha (informace o místu práce: Praha)
Druh pracovního poměru: Dohoda o pracovní činnosti
Úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 22000 - 25000 Kč
Nástup od: 21. 5. 2014
Poznámka: Náplň práce:
- asistence jednatelce společnosti a administrativní podpora obchodního odd.,
- tvorba cenových nabídek,
- práce se systémem ABRA (skladové hospodářství),
- překlady technických listů a specifikací výrobků IT,AJ/CZ,
- příjem a zpracování objednávek (telefonické, e-shop),
- fakturace,
- přímá komunikace se zákazníky (asistence na prodejně).
Požadovaný profil:
- výborné komunikační schopnosti v českém jazyce (písemné i ústní),
- prokazatelné zkušenosti z administrativní praxe (obchodní asistentka, sekretářka, back office apod.),
- italština/angličtina na středně pokročilé úrovni slovem i písmem,
- velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC,
- min.SŠ vzdělání,
- vstřícný a příjemný přístup k zákazníkům,
- samostatnost.
Nabízíme:
- samostatnou pracovní pozici s různorodou náplní práce,
- možnost profesního růstu,
- možnost využití italštiny/agličtiny v každodenní komunikaci,
- práci v jedné z předních společností v oboru,
- práci na hlavní pracovní poměr,
- nástup ihned.