Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Místo práce: Rent-Pharm,a.s., Brno-město, Brno (informace o místu práce: Brno)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Zkrácený
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 8000 - 13000 Kč
Nástup od: 1. 7. 2013
Poznámka: Společnost hledá do svých řad spolehlivého člověka na částečný nebo plný úvazek na pozici Nákupčí & Customer Service ve farmacii.
Hlavní náplní práce bude administrativní činnost, zejména pak nákup zboží, vedení skladového hospodářství, fakturace zboží, komunikace s logistikou a skladem, vyhledávání nových zákazníků, přefakturovávání zboží mezi jednotlivými pobočkami, samostatné vedení svěřené agendy apod.
Požadujeme:
• SŠ/ VOŠ vzdělání v oboru farmacie,
• praxe min. 3 roky na podobné pozici,
• komunikativní a psaná angličtina nebo němčina,
• ekonomické povědomí,
• obchodní dovednosti,
• pečlivost, komunikativnost, samostatnost.
Nabízíme:
• perspektivní práci ve stabilní společnosti na částečný úvazek 6 hod. denně nebo plný úvazek
• velmi dobré pracovní podmínky,
• příspěvek na stravování,
• dovolená 25dní
• možnost přivýdělku při vyhledání nových obchodních případů.
Pracovní úvazek: Částečný, DPP nebo HPP
Pro zařazení do výběrového řízení pošlete prosím na email rentpharm@psychometry.cz tyto informace: strukturovaný životopis a souhlas se zpracováním osobních údajů podle z. č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Do předmětu e-mailu je nutné uvést „"Nákupčí & Customer Service ve farmacii"!