Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Místo práce: Sillet Group a.s., Praha, Hlavní město Praha, Praha (informace o místu práce: Praha)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Zkrácený
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 15000 Kč
Nástup od: 1. 3. 2013
Poznámka: Společnost Sillet Group a. s. - jeden z předních pojišťovacích makléřů v ČR vypisuje výběrové řízení na pozici "Asistent/ka regionálního centra" pro pobočku společnosti v Praze.
Požadavky:
Min. SŠ vzdělání s maturitou, odborná orientace v oblasti pojištění, administrativní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, výborná znalost MS Office, spolehlivost, pečlivost, proaktivní pracovní nastavení, výborné komunikační a prezentační dovednosti, reprezentativní vystupování, praxe ve finanční oblasti výhodou.
Náplň práce:
Administrativní podpora makléřů - smluvních partnerů v regionu, asistentská podpora vedoucího manažera úseku správy pojištění a produktového poradenství, aktivní komunikace s partnery a centrálou společnosti, vedení administrativní agendy pobočky, admin. správa pojistného kmene v centrálním informačním systému.
Práce je na HPP - zkrácený úvazek 6 hodin / den – v budoucnu možnost rozšíření úvazku.
Nabízíme:
Smysluplnou práci na profesionální úrovni, odpovídající finanční ohodnocení, pracoviště v centru Prahy, perspektivu kariérního růstu a prohlubování znalostí v oboru.
V případě zájmu zašlete svůj životopis s krátkým průvodním dopisem na e-mail: personalistika@sillet.cz - do předmětu uveďte "ASISTENT/KA PRAHA"