Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• vedení účetnictví a komunikace s externí auditorskou společností- hlavní pracovní náplň
• zpracovávání faktur, zaúčtování položek, cestovní příkazy, banka, pokladna
• evidence docházky zaměstnanců a zpracovávání podkladů pro mzdy
• měsíční zpracování mezd, roční zúčtování mezd, přihlášky, odhlášky zaměstnanců
• práce v účetním podnikovém IS - WAM S3 a výrobním podnikovém IS – QI
• plnění operativních úkolů administrativního charakteru
• evidence firemní korespondence, kopírování, tisk, vyřizování emailů, datová schránka
• objednávání a evidence kancelářských i jiných potřeb
• péče o návštěvy
Jiné výhody
• Zázemí prestižní společnosti
• Práci v moderní dynamické a prosperující firmě
• Seberealizaci a osobní rozvoj
• Možnost profesního růstu
• Zajištěné stravování, příspěvek na stravování
• Bonusový motivační program
• Skvělý kolektiv a spousty výzev!
• Pracoviště: Brno