Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenosti s nákupem a procesy v logistice? V prostředí aftermarketu se velmi dobře vyznáte? Umíte slušně anglicky? Chcete se podílet například i na transferu výroby ze zahraničí?
Co Vás čeká:
Plánování dodávek
Objednávání materiálu, řízení včasných dodávek
Optimalizace skladových zásob
Komunikace se zákaznických centrem a ostatními útvary
Jiné výhody
Benefity:
- benefity zahraniční společnosti
- 5 týdnů dovolené
- služební mobil a notebook
- platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
- možnost kariérního růstu
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/nabidka-prace/obchod-marketing/
Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.