Administrativní pracovník, referent, Projektový manažer
Místo práce: Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru: plný úvazek, živnost
Termín nástupu: 01.05.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vytváření nových projektových žádostí, zpracování studií proveditelnosti
- kompletní zpracování monitorovacích zpráv, žádostí o platbu a zadávacích řízení včetně vypracování zadávací dokumentace
Podmínka: zkušenosti s psaním projektových žádostí a podnikatelských záměrů/zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek a vytvářením monitorovacích zpráv a žádostí o platbu
Jiné výhody
nadstandardní platové ohodnocení závislé na výkonu, rozmanitou a tvůrčí práci, práci jako zábavu, možnost zkrácených úvazků, seberealizaci a profesního růst, příjemné pracovní prostředí a tým, služební telefon a notebook