Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• přijímat telefonické hovory našich klientů a pomáhat jim při hledání nejvhodnějších řešení – budete jejich kontaktním partnerem v případě dotazů a požadavků,
• registrovat nahlášené škody a vyřizovat pojistné události,
• poskytovat informace ke smlouvám a platbám klientů a produktům pojišťovny,
• zpracovávat potřebné podklady v klientské databázi a v programech MS Office.
Jiné výhody
• HPP s pracovní dobou od pondělí do pátku
• Důkladné zaškolení na pozici, možnost kariérního růstu a rozvoje
• Zajímavé finanční ohodnocení, nástup 15000 +3000 variabilní složka, po 9 měsících 18000 +4500 variabilní složka
• Zázemí stabilní společnosti
• Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky, školení, sportovní a kulturní akce
• Míso pracoviště Pardubice, nástup dohodou, možný IHNED