Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro dynamickou mezinárodní FMCG společnost hledáme Marketingového ředitele pro EU.
Co bude náplní Vaší práce?
Vytváření, řízení a koordinace vývoje nestandardní značky v rámci evropského sektoru
Kreativní vytváření nových strategií tvorby a umístění nových produktů
Práce s marketingovým rozpočtem - vytváření a řízení
Řízení týmu a komunikace s vedením společnosti a ostatními odděleními
Jaké jsou Vaše zkušenosti?
Praxe v FMCG (retail, spotřební zboží), marketing na seniorní úrovni, mezinárodní prostředí
Schopnost být i na vysoké pozici stále "hands on"
Zkušenosti v produktovém marketingu, v online, ve tvorbě brandu, v analýze trhu a konkurence, v trade marketingových aktivitách
Schopnost analyzovat data a nastavovat závěry z nich
Výborná angličtina – vynikající prezentační dovednosti, denní používání
Kreativní myšlení se zaměřením na výsledky
Komunikační a vyjednávací dovednosti, organizační schopnosti
Orientace na business, profesionální vystupování
Co Vám můžeme nabídnout?
Příjemné pracovní prostředí v širším centru Prahy (metro B)
Přátelský kolektiv spolupracovníků mezinárodního týmu
Motivující finanční ohodnocení + prémie
Možnost seberealizace na vysoké pozici v nestandardním odvětví
Klíčová slova: marketing, marketingový ředitel, brand, online, trade, komunikace, budget, řízení, strategie