Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajímá Tě oblast HR a chceš se v této oblasti profesně realizovat? Pokud máš již nějakou praxi a chceš pracovat ve fajn kolektivu, pošli nám svůj CV. Mi Ti rádi sdělíme bližší informace.
Náplň práce:
* podpora HR oddělení
* zodpovědnost za administrativu spojenou s chodem HR oddělení
* komunikace s managementem
* příprava podkladů pro management
* příprava smluv, jednání s obchodními partnery
* příprava podkladů pro mzdy
Jiné výhody
Benefity:
* 13.plat
* příspěvky na stravování
* 5 týdnů dovolení
* příspěvky na životní a penzijní připojištění
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/nabidka-prace/lidske-zdroje-pravo-administrativa/
Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.