Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte rádi rozmanitou agendu a organizace čehokoliv je Vaší silnou stránkou? Chcete využívat angličtinu na denní bázi a máte profesionální vystupování a orientaci na detail? Pojďte se ucházet o pozici Asistentky/Recepční!!!
Náplň práce:
* zajištění chodu recepce - objednávky, kancelářské potřeby, vybavení kanceláře
* příprava a organizace meetingů (doprava, ubytování, občerstvení…)
* podílení se na přípravě firemních akcí
* vítání návštěv
* komunikace s kurýry
* řešení ad hoc úkolů
NÁSTUP NUTNÝ IHNED!!!
Jiné výhody
Benefity:
* stravenky v hodnotě 100 Kč
* 20 dnů dovolené
* penzijní připojištění
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?disciplines=lidske-zdroje-pravo-administrativa
Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.