Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete pracovat v ekonomicky stabilní firmě s tradicí 24 let na trhu? Láká Vás zázemí české obchodní a výrobní firmy, s výbornou firemní kulturou? Preferujete dynamický a produktivní tým spolupracovníků? Jste talentovaný obchodník a zvládáte jednání v angličtině? Pokud ano, tak hledáme přímo Vás na pozici:
ACCOUNT MANAGER
Co bude Vaší úkolem:
- obchodní činnost se stávajícími klíčovými zákazníky, zodpovědnost za obrat
- orientace na rakouský a švýcarský trh
- kompletní starost o zakázky (každodenní komunikace s klienty a ostatními odděleními společnosti)
- rozvíjení a hledání obchodních příležitostí u stávajících zákazníků
- akvizice nových klientů
- určování vhodné obchodní strategie s cílem dosahování plánovaných obratů
- samostatné řízení průběhu zakázek, zpracování nabídek, domluva obchodních podmínek
- každodenní kontakt s obchodními partnery (telefonický, e-mailový, osobní), individuální přístup
- sledování vývoje, trendů, novinek, účast na vývoji nových reklamních položek
Nástup co nejdříve, dle dohody s kandidátem.
Zajímá Vás tato pracovní příležitost nebo máte v okolí známého, kterého nám můžete doporučit? Pokud ano, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu hana.adamcova@aprofes.cz. Budeme se těšit na Vaše reakce.
Jiné výhody
- dlouhodobou perspektivu zavedené a úspěšné firmy
- příležitost postupu do manažerské role s vedením týmu
- komplexní program vzdělávání a rozvoje
- po roce týden dovolené navíc a sick days
- příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
- další firemní benefity (sport, kultura, firemní akce, slevy...)
- příjemné pracovní prostředí a sympatický kolektiv