Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• prezentace a prodej produktů firmy na předem připravených jednáních
• analýza potřeb a cílů klienta
• oslovování nových klientů a péče o stávající, akvizice
• dlouhodobý klientský servis v daném regionu
• plnění obchodních cílů společnosti
• pravidelný reporting
Jiné výhody
• zajištěné ubytování ve firemním bytě v Praze
• zázemí silné, stabilní a dlouhodobě fungující české společnosti
• předem navolané akviziční schůzky asistentkou
• nadprůměrné finanční ohodnocení, provizní složka
• mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
• moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• kvalitní zázemí back office
• flexibilitu při realizaci pracovních činností a úkolů, free days
• množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
• aktivní podporu trenéra, externí školení, motivační soutěže