Místo práce: Praha 6 (informace o místu práce: Praha)
Mzda: Plat: 130 CZK/hod
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš zkušenost s komunikací se zákazníky? Chceš pracovat pro světoznámou společnost a můžeš nastoupit ihned? Pak nám zašli svůj životopis!
Na starosti budeš mít:
* Podporu zákazníků "od A po Z"
* Zadávání objednávek od zákazníků do systému SAP
* Zpracování objednávek
* Fakturace
* Řešení problémů, nejasností a reklamací
* Řešení požadavků zákazníků
* Úzká spolupráce s obchodním oddělení
* Denní operativa
Nástup: Co nejdříve
Pracovní doba: Po - Pá: 9:00 - 13:00, nutnost docházet všechny dny v týdnu
Mzda: 130 Kč/hod
Lokalita: Praha 6
Jiné výhody
Benefity:
* Podrobné zaškolení
* Získání zajímavé praxe v mezinárodní společnosti
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?disciplines=obchod-marketing
Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.