Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Mzda: Plat: 23000 - 25000 CZK/m
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte zaměstnání ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí? Máte zkušenost v oblasti administrativy a komunikace se zákazníkem? Pro našeho klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici ASISTENT/KA - komunikace se zákazníky.
Náplň práce:
- přebírání značkových hodinek k servisu a opravě
- telefonická a emailová komunikace s dodavateli a zákazníky
- administrativní práce vázané k objednávkám, reklamacím, atd.
- zadávání dat do interní databáze
Lokalita: Praha 1
Jiné výhody
Benefity:
- zázemí stabilní společnosti
- možnost dlouhodobé spolupráce
- lokalita v centru Prahy
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/nabidka-prace/vyroba-provoz/
Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.