Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ref. č.: 4-28-235493. Máte zkušenost z Centra sdílených služeb a s vedením týmů? Hovoříte anglicky a německy?
Pošlete nám svůj životopis v českém a anglickém jazyce na pozici:
Vedení týmů nákupčích v centru sdílených služeb)
Zodpovědnost za operativní nákup materiálů a služeb (i pro zahraniční pobočky)
Zodpovědnost za provoz, výkonnost, kvalitu a dodržování závazků
Komunikace s interními zákazníky, dodavateli a odděleními napříč firmou (např. účetní oddělení)i
Podpora Team Leaderů (motivace a hodnocení výkonu, péče o rozvoj zaměstnanců, sledování plnění cílů), plánování a zajištění profesionálního školení zaměstnanců
Spolupráce při zavádění nových metod, postupů a technologií, realizace úsporných opatření
Reporting
Jiné výhody
5 týdnů dovolené
Home Office
Pružná pracovní doba
Příspěvek na volnočasové aktivity
Možnost využívat relaxačních prostor společnosti
Možnost kariérního růstu
Firemní vzdělávání/školení
Mladý pracovní kolektiv
Moderní pracovní prostředí
Relaxační místnosti