Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• zodpovídá za vedení a za aktualizaci elektronických seznamů zaměstnanců, školení, lékařských prohlídek, dovolených, personálního controllingu
• řádně vystavuje smlouvy a ostatní dokumenty v souladu s personální administrativou
• řádně komunikuje s úřady, pověřeným pracovníkem pro BOZP a PO
• spolupracuje na plnění Strategie, na motivačních a rozvojových programech
• výběr, příjem a adaptace nových zaměstnanců, komunikace s personálními agenturami
• zajišťuje školení
• a vyhodnocuje zpětnou vazbu ze školení
• podporuje splnění Strategie společnosti, plnění OFP společnosti, projekty společnosti, komunikaci mezi vedením a zaměstnanci společnosti
• navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení efektivity a produktivity zaměstnanců
• zajišťuje průzkumy a dotazníky mezi zaměstnanci včetně vyhodnocení
• zpracovává a kompletuje měsíční podklady pro mzdy a spolupracuje se mzdovou účetní
• doplňuje statistiky personálního controllingu – každý měsíc
• dohlíží na plnění zaměstnanců – dle plánů a projektů
• provádí kontrola staveb především v plnění povinností BOZP
• dohlíží na realizaci povinných lékařských prohlídek
• dohlíží na vyrovnanost systému odměňování ve společnosti
• zajišťuje po dohodě s Vedením řízení interních projektů
• vysílá zaměstnance do zahraničí a zjišťuje podmínky jejich práce v zahraničí
• dohlíží na plnění zodpovědných osob v rámci IMS
• spolupracuje na přípravě auditu IMS
• spravuje redakční systém webu společnosti
• podílí se na různých interních projektech společnosti
Jiné výhody
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• svěření samostatné a zodpovědné práce s možností dalšího rozvoje v HR
• příjemné pracovní prostředí
• týden dovolené navíc
• stravenky v hodnotě 90 Kč
• účast na rozvojových a vzdělávacích projektech
• firemní jazykové kurzy
• služební mobilní telefon