Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Mzda: 23 000 Kč + 2000 v benefitech čistého
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Podpora uživatelů služby
- Komunikace se španělsky a česky nebo slovensky hovořícími zákazníky
- Zápisy do podpůrného informačního systému, drobné překlady z/do španělštiny
- Poskytování informací, řešení vzniklých problémů, reklamací apod.
- Spolupráce s ostatními pracovníky týmu
Jiné výhody
- Zázemí silné zahraniční společnosti, ale téměř rodinný typ pracoviště
- Přátelský kolektiv
- Směnný provoz – pondělí až neděle, 8 hodinové směny - pouze denní směny v režimu 6 - 14 a 14 až 22 hodin
- 5 týdnů dovolené, stravenky, benefity v hodnotě 1 200 Kč čistého měsíčně (flexipassy, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění)
- Plat 20 000 Kč základní plat + osobní ohodnocení až 15%
- Možnost dalšího jazykového zlepšování (angličtina, němčina, ruština, maďarština, polština, španělština)