Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
vedení několika týmů nákupčích v centru sdílených služeb (>50 nákupčích), zodpovědnost za operativní nákup materiálů a služeb
zodpovědnost za každodenní provoz, výkon, kvalitu a dodržování závazků dle smluvních podmínek v rámci svěřené oblasti
komunikace s interními zákazníky a ostatními interními odděleními (např. strategický nákup, účetní oddělení) a dodavateli
plánování a zajištění profesionálního školení zaměstnanců
optimalizace a plánování využití lidských zdrojů, optimalizace nákladů a sledování příjmů přidělené Service Line
pravidelný reporting, sledování ukazatelů výkonosti
spolupráce na optimalizačních projektech v oblasti Purchase to Pay, zavádění nových metod, postupů a technologií, realizace úsporných opatření
spolupráce na strategickém řízení centra sdílených služeb v oblasti nákupu, práce na mezinárodních projektech
Jiné výhody
zázemí mezinárodní společnosti
příležitost k seberealizaci
možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
systém firemního vzdělávání a školení
atraktivní finanční odměňování a širokou škálu zaměstnaneckých benefitů jako 5 týdnů dovolené, 3 dny volna navíc - bridge days, Cafeteria systém (příspěvek na volnočasové aktivity a příspěvek na jazykovou výuku, mateřská školka), proplácení prvních tří dnů nemoci jednou ročně, pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova - Home Office, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na stravování, zvýhodněné ceny na produkty společnosti, zvýhodněná taxi služba)