Místo práce: Praha 4 (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Koordinace projektu a projektového týmu (zákaznická podpora, vedoucí skladu, skladníci, řidiči).
- Vedení, motivace a kontrola podřízených (v případě skladu prostřednictvím vedoucího skladu).
- Personální obsazení projektu a personální administrativa ve spolupráci s personálním oddělením.
- Metodická pomoc zákaznické podpoře projektu.
- Koordinace dalších projektů, na kterých se projekt HyperOdvoz logisticky podílí.
- Strategický a marketingový rozvoj projektu.
- Vyhledávání a navazování spolupráce s dalšími prodejními kanály a projekty, které povedou ke zvýšení objemu zboží a jeho následného prodeje.
- Zefektivňování logistických procesů ve spolupráci s externími konzultanty a vedoucími pracovníky skladu.
- Sledování a vyhodnocování úspěšnosti projektu.
- Reporting.
Jiné výhody
- Zázemí stabilní české společnosti s moderním pracovním prostředím v blízkosti centra, občas se také pojedete podívat, jak to skvěle funguje v našem skladu v Nupakách u Prahy, takže z Pankráce je to rychlovka.
- U nás nečekejte korporátní prostředí, jsme hyper a tak vypadají i naše procesy – každopádně budeme rádi, když na nových procesech zapracujete i vy.
- Práci v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu, kde jsme zvyklí na upřímnost a férové jednání.
- Zajímavou pracovní příležitost s možností podílet se na rozvoji nového projektu a jeho projektového týmu.
- Pravidelné vzdělávání a rozšiřování dovedností v dané oblasti.
- Výše mzdy se skládá z fixní složky a osobního ohodnocení, záleží tedy především na vašem pracovním výkonu.
- Benefity v podobě Cafeteria systému – vstupenky na kulturu a výstavy, gastro, fitness či wellness v hodnotě až 24 000,-/rok.
- Víme, že pro dobře odvedenou práci je důležitý také odpočinek, proto u nás máme relax zónu, letní terasu, kde si můžete dát třeba kávu.
- Velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce a týmové soutěže.
- Nástup dohodou.