Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor
Místo práce: Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru: plný úvazek, zkrácený úvazek, internship, stáž
Termín nástupu: 11.04.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme Conduent
Jsme společností, která zajišťuje služby zákazníkům společnosti Vodafone.
Poskytujeme zákazníkům Vodafonu maximální péči a odpovídáme na jejich dotazy.
Chceš i ty pracovat pro jedničku na trhu prostřednictvím servisních linky v centru Ústí nad Labem?
Tak se přihlaš a získej 10.000 Kč za nástup jako bonus.
Specialista zákaznické péče?
• věnujete se klientům, kteří k nám volají a vyřizujete jejich dotazy a požadavky
• zákazníkovi se snažíte najít služby právě jemu na míru
• cílem je pro nás spokojený zákazník, který po hovoru odchází informovaný a těší se z další společné spolupráce se společností Vodafone
Jiné výhody
Odměnímě tě:
• fixní mzdou 14.400,-/měs. (za docházku)
• 20% bonusem za kvalitu práce a více - cca 3000,-
• 10.000 Kč bonusem za nástup
• 10 000 Kč za doporučení nového kolegy
• flexipassy v hodnotě 2.000Kč/kvartálně za docházku
• zaměstnaneckým tarifem Red LTE Premium za 79Kč
• Multisport kartou
• kafeterií
• při delší spolupráci možností práce formou Home-Office
• Multisport kartou
• kafeterií
• ᴓ měsíční mzda se nyní pohybuje okolo 18.000 Kč
• měsíční mzdy nejsou omezeny (výše záleží na výkonu a motivaci)
Směny:
• pracujeme v od (PO-NE), 6:00 až 23:00 v rámci ranní a odpolední směny
• další typy směn: noční, víkendové a jednou týdně dělená
• možnost i 12 hodinových směn
• směny plánujeme kolegům vždy 14 dní předem