Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Telefonní operátor
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: zkrácený úvazek
Termín nástupu: ihned/dohodou
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Buďte součástí týmu férových a motivovaných lidí, kteří mají na starosti spokojenost našich klientů životního pojištění a penzijního spoření. Klienti se na nás obracejí (pasivní linka) s požadavkem banální změny na smlouvě, ale i s potřebou řešit výjimečné životní situace. To je naše přidaná hodnota!
O čem je práce našeho kolegy?
*Především o lidech, komunikaci a vstřícném a férovém jednání
*O rozmanitých úkolech - co klient, to jiný požadavek, potřeba či problém (telefon, email, webový chat)
*O administrativě spojené s jednotlivými případy
*O šestitýdenním školení s postupným náběhem do samostatné práce i pokračujícím profesním rozvoji
*O spolupráci v týmu i napříč firmou, a tím i spoustě nezapomenutelných zážitků
*A v neposlední řadě o prostoru vyzkoušet si/uplatnit svůj obchodní potenciál (ne akvizice nebo přímý obchod)
Jiné výhody
Proč do toho jít s námi?
*Jsme stabilní holandská společnost a naše kořeny sahají v ČR až do roku 1992
*Nenecháme vás v tom – ve vašich začátcích vám bude k ruce parťák (Buddy)
*Jsme učící se organizace – stačí jen chtít
*Na věku nám nezáleží, na přístupu ano
*V NN jsme parta, nejen kolegové z práce
Mimo to nabízíme:
* bonusy/ prémie
* dovolená 5 týdnů
* firemní akce
* flexibilní začátek/konec pracovní doby
* občerstvení na pracovišti
* příspěvek na penzijní/ životní pojištění
* příspěvek na vzdělání
* stravenky/ příspěvek na stravování
* vzdělávací kurzy/školení
* zdravotní volno/sickday