Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor
Místo práce: Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru: plný úvazek, zkrácený úvazek, internship, stáž
Termín nástupu: 11.04.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme společností, která zajišťuje služby zákazníkům jedničce na trhu, a tou je společnost Vodafone, prostřednictvím servisních linky v Ústí nad Labem a Ostravě.
Naši kolegové poskytují zákazníkům Vodafonu maximální péči a odpovídají na jejich dotazy.
Tak se neváhej přihlásit a získej jako bonus 10.000 Kč za nástup.
Specialista zákaznické péče?
• věnujete se klientům, kteří k nám volají a vyřizujete jejich dotazy a požadavky
• soustředíte na služby, které využívá a podle potřeby je revidujete
• zákazníkovi se snažíme najít nejlepší služby právě jemu na míru
• cílem je pro nás spokojený zákazník, který po hovoru odchází informovaný a těší se z další společné spolupráce se společností Vodafone
Co hledáme u našich nových kolegů?
• přátelské a příjemné vystupování
• pozitivní a energické nasazení k práci
• základní přehled o mobilních telefonech a aplikacích
• flexibilitu pro práci v nepřetržitém provozu
Jiné výhody
Jak Vás odměníme?
• fixní mzdou 14.400,-/měs. (za docházku)
• 20% bonusem za kvalitu práce a více - cca 3000,-
• 10.000 Kč odměna za nástup
• flexipassy v hodnotě 2.000Kč/kvartálně za docházku
• ᴓ měsíční mzda se pohybuje okolo 18.000 Kč
• měsíční mzdy nejsou omezeny (výše záleží na výkonu a motivaci)
• 10 000Kč odměnou za doporučení nového kolegy
• Multisport kartou
• zaměstnaneckým tarifem Red LTE Premium za 79Kč
• kafeterií
Směny
•pracujeme v od (PO-NE), 6:00 až 23:00 v rámci ranní a odpolední směny
• další typy směn: noční, víkendové a jednou týdně dělená
• směny plánujeme kolegům vždy 14 dní předem