Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Organizační a administrativní podpora ředitele společnosti (korespondence, fakturace, pokladna, firemní účty a další administrativní činnost podle zadání).
Administrativní, koordinační a odborné úkoly související s dotacemi, a to ve spolupráci s ostatními kolegy. Zodpovědnost za formální náležitosti zpracovávaných žádostí o dotace, vše podle jasně stanovených pravidel.
Příprava smluv se zadavateli zakázek a s klienty společnosti.
Evidence a vyřizování běžných provozních a administrativních požadavků zaměstnanců společnosti.
Průběžná péče o komunikaci s klienty.
Správa obchodních smluv.
Ad hoc úkoly.
Jiné výhody
Zázemí stabilní a prosperující dynamické české společnosti.
Perspektivu velmi dobře nastavených vzájemných vztahů a dlouhodobého pracovního poměru.
Prostor pro seberealizaci a uplatnění nových nápadů.
Důkladné zaučení a zaškolení podle potřeby.
Férové a otevřené jednání.
Profesní a osobní rozvoj.
Odpovídající finanční ohodnocení.
Preferujeme celý pracovní úvazek, lze ale uvažovat i o částečném úvazku, např. 0,8.
Nástup dohodou, i ihned.
Místo výkonu práce: Pardubice.