Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Našim klientem je zahraniční firma, která se zabývá pronájmem pracovních oděvů a prodejem ochranných pracovních pomůcek. Firma je v ČR etablovaná již několik let a poskytuje svým zákazníkům kompletní servis.
Do svého rozšiřujícího týmu nyní hledá schopného člověka na pozici
ASISTENT/KA REGIONÁLNÍCH MANAŽERŮ
Co bude Vaším úkolem?
- telefonické sjednávání schůzek pro návštěvy u stávajících zákazníků
- plánování a organizace pracovního dne regionálních manažerů
- práce s firemní databází a její správa
- komunikace se zákazníky telefonicky, emaily
- vedení související administrativní agendy
Co by měl ideální kandidát splňovat?
- praxi na asistentské pozici, obchodní asistent/ka nebo v call centru
- SŠ vzdělání
- uživatelskou znalost MS Word a MS Excel, Outlook
- výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti, jak v ústním, tak i v písemném projevu
- radost z telefonování a schopnost přesvědčit
- znalost německého jazyka na komunikativní úrovni
- organizační talent, sebevědomí a cílevědomost
Co Vám firma může nabídnout?
- zázemí stabilní společnosti a příjemný kolektiv
- zajímavé finanční ohodnocení (od 30.000 Kč), 13. a 14. plat, provize
- motivační bonusový plán (školení, stravenky, výuka NJ, příspěvek na ŽP, DP, sleva na firemní výrobky, podnikové akce)
- práci na HPP
- pracoviště Praha - Horní Počernice