Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Provádění podpory uživatelů IT zařízení; analýza a řešení provozních závad a systémových poruch; odstraňování aktuálních poruch provozních systémů; udržování provozuschopnosti všech technických zařízení podporovaných IT systémy, popř. eskalace na externí servis; nastavování IT systémů pro potřeby provozu; monitorování technického stavu zařízení, zpracování chybových hlášení; péče o etikety (nastavování, kontrola); správa kmenových dat pro označovače; testování definovaných procesů při optimalizaci systémů nebo odstranění závad; školení nových zaměstnanců a podpora uživatelů; zajištění komunikace mezi provozem, centrálními úseky a servisními firmami; spolupráce na projektech; dodržování pořádku a hygieny na pracovišti, bezpečnosti práce a používání ochranných pomůcek.
Jiné výhody
13. mzda a až 5 týdnů dovolené (v rámci věrnostního programu),
pracovní smlouva na dobu neurčitou,
motivující mzdové ohodnocení,
karta MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity),
důkladné zaškolení a návazné firemní vzdělávání,
možnost seberealizace a osobního rozvoje.