Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků
Místo práce:
Druh pracovního poměru: plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu: 01.03.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zdravím Vás,
chcete pracovat pro silného automobilového výrobce v přátelském prostředí v centru Prahy? Základním předpokladem k výkonu práce je ovládání polštiny a angličtiny (češtiny). Kontaktujte nás a přidejte se do týmu konzultanů!
Denní náplň práce?
- komunikace s klienty po telefonu, chatu nebo emailu v polštině (orientačně 20 hovorů denně)
- zjišťování informací o modelech automobilů francouzské značky
- odpovídání na dotazy a zajišťění doplňkového servisu s maximálním nasazením
- pracujete v týmu od pondělí do pátku ve směnném provozu
- možnost plánování začátku směny
- doba směny je 8 hodin
- během prvních 3 týdnů si vylepšíte znalosti o jednotlivých modelech automobilů, v rámci školení
Jiné výhody
Jaká bude Vaše měsíční odměna a benefity?
- po zkušební získáte fixní mzdu 21.000,- Kč a k tomu až 30% bonus
- dle Vašich výsledků Vás čeká mzda a 27.300,- Kč
- budete pracovat v malém, takřka rodinném prostředí, se skvělým týmem kolegů, který je tu od začátku pro Vás
- máte možnost se zde seberealizovat a spolupracovat s námi i na dalších budoucích projektech
- získáte smlouvu na HPP a možnost pracovat pro francouzskou automobilovou značku
- stravenky
- při doporučení známého nebo rodinného příslušníka získáte také velmi zajímavou finanční odměnu
- můžeme Vám zařídit multisport kartu za zvýhodněnou cenu, pro Váš aktivní odpočinek
- máte možnost získat neomezený datový tarif za atraktivní cenu
- nové modely automobilů a technologií ve vozidlech si v rámci rozvojových školení reálně vyzkoušet