Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor
Místo práce: Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru: plný úvazek, zkrácený úvazek, internship, stáž
Termín nástupu: 20.03.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vítej v Conduent!
Využij šance a staň se v březnu součástí týmu Specialistů zákaznické péče a pomáhej klientům společnosti Vodafone.
Tak se přihlaš a získej 10.000 Kč jako bonus za nástup.
Co tě čeká jako Specialistu zákaznické péče:
- na začátku 6.týdenní Vodafone školení, které ti hradíme
- během i po proškolení práce na příchozí lince
- řešíš dotazy klientů a spravuješ jejich využíváné produkty
- práce v nepřetržitém provozu, s časným plánováním směn
- typ směn: ranní, odpolední, víkendy, noční, dělenné, (PO-NE).
Jiné výhody
Jak si za svou práci odměněn:
- za samotnou docházku fixní mzdou 88 Kč/h + variabilní mzdou,
- stravenkami
- odměnou 10.000 Kč za nástup
- za dodržení docházky dostává flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- 10.000 Kč za doporučení známého, který projde úspěšně výběrovým řízením
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- zvýhodněným zaměstnaneckým tarifem (včetně telefonu)
- výhodnými tarify i pro rodinu
- soutěžemi o ceny, kterými tě Teamleader rád odmění
- můžeš si zkusit funkce na nových chytrých telefonů, které nabízíme
- možnost kariérního růstu