Servisní inženýr, Servisní technik, Softwarový inženýr, Specialista technické podpory/IT
Místo práce: Ústí nad Orlicí
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na této pozici Vás čeká:
- specifikování požadavků a navrhování technických řešení z oblasti síťové komunikace
- poskytování technické podpory pro firemní produkty, a to vzdáleně i přímo u zákazníka
- instalace a konfigurace zařízení u zákazníků, příprava a realizace školení
- diagnostika, analýza a ve spolupráci s oddělením podpory i řešení technických problémů
- provozní kontrola a ověřování správné funkčnosti komunikačních zařízení
- vytváření a udržování vztahů se zákazníky, prezentace produktů u zákazníků
- spolupráce s obchodním oddělením, produktovým manažerem a vývojovým týmem
- cestování za zákazníky do zahraničí po celém světě
Jiné výhody
- jedná se o práci na hlavní pracovní poměr, plný úvazek
- mezi nabízené benefity patří například pružná pracovní doba, stravenky, kurzy AJ, odborné vzdělávání, notebook, mobil, příspěvky na sport/kulturu, firemní akce a další